The Incredible Adventures of Van Helsing
Snup din bredskyggede hat og dine våben, og tag afsted på en fantastisk rejse i Borgias dystre verden. Gale videnskabelige eksperimenter truer med at knuse den skrøbelige fredsaftale mellem monstre og dødelige. Du er Van Helsing, den berømte monsterjæger, og det er din opgave at redde dagen sammen med din smukke og charmerende makker, Lady Katarina (som faktisk er et spøgelse). Gå på opdagelse i det ubarmhjertige vildnis i bjergene og undersøg de sodplettede murstenshuse i en metropol, der vrider sig under ondsindet videnskab. Husk: Det er ikke til at vide, hvem de rigtige monstre er! Hovedfunktioner: - Træd ind i et gotisk noir-univers, der er fyldt med monstre, magi og underlig videnskab. - Spil dig gennem en forfriskende, nyskabende historie, der er fyldt med sort humor og kække bemærkninger. - Kæmp i drabelige kampe mod overnaturlige fjender med særlige evner. - Du skal bruge din følgesvends bemærkelsesværdige evner. - Tilpas din figur efterhånden som han stiger i niveau. Du bestremmer selv, hvilke evner der er vigtige på jagten. - Dine evner kan opgraderes øjeblikkeligt pga. det unikke power-up-system. - Lær alkymiens mystiske hemmeligheder at kende, så du kan skabe mægtige genstande. - Byg og udvid dit skjulested. Læg fælder, så du kan forsvare dig mod de frygtelige monstre. - Bliv den allervildeste monsterdræber nogensinde, mens du spiller sammen med andre i monsterjagt for op til fire spillere.