The Four Kings Casino and Slots
The Four Kings Casino & Slots er en social MMO der tillader dig at fordybe dig i et simuleret casino oplevelse. Du vil starte ved at oprette en personlig 3D avatar, der repræsenterer dig i online-verdenen. Som du spiller, vil du blive belønnet med mere ekstravagant og prestigefyldte tøj til at tilpasse dit look. Så snart du træder ind i casinoet vil du være i stand til at tage del i de mest populære casino spil som Texas Hold'em Poker, Slots, Blackjack, Roulette, Video Poker, og meget mere. The Four Kings Casino & Slots er en levende,vejrtrækning verden, der er i konstant udvikling med nye begivenheder, tøj og spil. At The Four Kings Casino & Slots kan du spille i dit eget tempo. Du kan hygge og spille ved lave limit borde, eller man kan arbejde din vej ind i VIP-sektionen og spille for high stakes. De højest rangerede spillere i slutningen af hver sæson i kasinoet tildeles med eksklusive in-game belønninger. Seasons sidste 3 måneder og nummer 1 rangeret spiller vil få deres billede udstationeret i Hall Of Fame. Få den kongelige behandling på The Four Kings Casino & Slots.