The Eternal Cylinder
"Du blev født på en farlig planet. Surreelle og fantastiske omgivelser fyldt med eksotiske og fuldstændig ubeskrivelige væsner. Denne verden er både skræmmende og ærefrygtindgydende, og ligeså vidunderlig og mystisk, som den er farlig. Men alle farerne blegner i sammenligning med denne verdens største trussel: Cylinder. Denne enorme, urgamle rullekonstruktion knuser alt på sin vej. Men hvor kom den fra? Og hvordan stopper man den? Her er du bare et meget lille væsen ved navn Trebhum. Selvom du hverken er den hurtigste eller stærkeste, har du den vigtigste evne af alle: tilpasning. Trebhum kan mutere og udvikle nye fysiske attributter og evner, så de kan forsvare sig imod rovdyr og navigere igennem denne farefulde verden; det du mangler i størrelse, kan du indhente med improvisation og opfindsomhed. Så gør dig klar, lille Trebhum. Få hele familien samlet til den farlige rejse, og red din verden fra Eternal Cylinder."