The Empire Strikes Back-figurpakke
Tag dine yndlingsdusørjægere og dine Hoth-udstyrede rebeller med til LEGO Star Wars: The Force Awakens med The Empire Strikes Back-figurpakken! Denne episke figurpakke indeholder Luke Skywalker, Han Solo og Princess Leia i udstyr til koldt vejr, the cybernetic Lobot og Ugnaughts of Cloud City, og også de dødbringende dusørjægere, Bossk, Dengar og Boba Fett i hans originale hvide udrustning.