The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Back to the Futon
Eventyret fortsætter i The Dungeon of Naheulbeuk med dette nye DLC! Endnu engang er det velkendte slæng af uheldige helte endt i lidt af en kattepine: De er blevet arresteret af Dungeon's Fund og skal gennemføre en række af farlige missioner for at vinde deres frihed. Tag med på eventyr på tværs af tiden, og afslør hemmeligheden bag den skøreste fangekælder nogensinde: den skrækkelige Dungeon of Naheulbeuk. Tag kampen op mod den skurkagtige (og søvnige) Dlul-kult, som tilbeder søvnens gud, for at forhindre, at verden fanges i en evig lur. Men hvad værre er: Hvis det ikke lykkedes dig, kan du miste al din XP og alt dit udstyr!