The Doomweaver
Denne lejesoldat er en ny heltetype-enhed, der kan rekrutteres for at personalisere din karakterliste endnu mere. Doomweaver er tilgængelig for Skaven og Cult of the Possessed. Doomweavers er mystikere, der tapper direkte ind i Winds of Magic, og de er både kraftfulde og ynkværdige. Deres sind er fyldt med bizarre visioner og lyden af dæmoner, der skraber mod virkelighedens grænser, og langsomt synker de ned i galskaben. Energierne, de besidder, vrider deres kroppe med subtile mutationer. Men den magi, de udøver, er gjort af det rene Kaos, en næsten ustoppelig urkraft.