The DioField Chronicle Digital Deluxe Edition-indhold
■The DioField Chronicle Digital Deluxe Edition-indhold ・Våben: Knight's Spear (*1) ・Tilbehør: Mystical Ring (*1) *1: Bemærk, at disse genstande kan findes undervejs i spillet, men bonussen giver dig adgang til at anvende dem fra starten af spillet.