The Deer God
The Deer Gud er en betagende 3D ​​pixel art eventyr, der vil udfordre din religion og dine platformspil færdigheder. Det er et spil om overlevelse, reinkarnation , og karma ; alle sat i en betagende og unik 3D pixeliseret verden . Fest dine øjne på den smukke belysning, dag og nat -system , og enorme landskaber . Bliv en af ​​de smukkeste dyr på planeten Jorden . Live som en hjort . Overleve som en hjort . Funktioner: Gorgeous 3D pixel kunst verden at udforske Forskellige dyr og figurer til at interagere med Night and Day -system forskellige quests Tonsvis af ting at finde og bruge Reinkarnere i andre dyr Brug styrken i statuer og niveau op dine gevirer Find hemmeligheder og løse gamle gåder Følg en interessant og mørk historie linje Amazing Original Soundtrack af Evan Gipson .