The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me - Curator's Cut
Curator's Cut indeholder nye scener, som kan spilles fra andre personers perspektiv med helt nye valg og beslutninger, der skal træffes. Curator's Cut kan først fås, når man har gennemført hovedhistorien.