The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan
The Dark Picture Anthology er en serie selvstændige, omfangsrige filmiske horrorspil. I Man of Medan begiver fem venner sig ud for at dykke i deres ferie, der snart bliver meget mere dyster ... Begiv dig ud på en farlig rejse om bord på et spøgelsesskib. Oplev din skræmmende historie med en ven online, eller find sikkerhed i flokken med op til fem spillere offline. Alle figurer, der kan spilles, kan leve eller dø, og de valg, du træffer, vil forme din version af historien og bestemme deres skæbne. Hvem vil du redde? Spil ikke alene!