The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
Dark Pictures Anthology er række individuelle, filmiske horrorspil, hvor de beslutninger, du tager i spillet, afgør den historie og slutning, du får. House of Ashes er det tredje spil i serien. Irak, 2003. Konflikten er ved at være slut, da en militærenhed ledsaget af CIA-feltagenten Rachel King bliver beordret til at undersøge en mulig kemisk våbenfabrik i skyggen af Zagros-bjergene. Da de ankommer til koordinaterne, falder gruppen i et baghold anført af sergent Salim Othman. I løbet af kampen åbner rystelser jordfaldshuller i jorden, så begge sider havner i ruinerne af et begravet sumerisk tempel, og i mørket under den arabiske ørken vågner noget ondt. En rede af ældgamle overnaturlige væsner har fået nyt bytte, de kan jage brutalt og ustoppeligt. Enheden står over for rædselsvækkende opdagelser og umulige beslutninger, mens de kæmper for at finde vej gennem en underjordisk labyrint og undslippe den frygtelige trussel. Vil de hver især prioritere deres egen overlevelse, eller vil de sætte deres frygt til side og kæmpe sammen? Curator's Cut Curator's Cut indeholder nye scener, som kan spilles fra andre personers perspektiv med helt nye valg og beslutninger, der skal træffes. Curator's Cut kan først fås, når man har gennemført hovedhistorien.