The Crew 2-sølvpakke med Crew Credits
Brug Crew Credits til at købe utrolige nye køretøjer og flere tilpasninger af dine køretøjer og din avatar! Beløb: 180.000 CC + 40.000 CC i bonus. Den CC-pakke, du har købt, bliver sat ind på din konto, så start du har gennemført prologen.