The Council - Episode 4: Burning Bridges
Burning Bridges er den fjerde episode i The Councils sæson bestående af fem episoder. Den komplette sæson af The Council giver adgang til samtlige fem episoder. Louis de Richet tager på jagt efter sandheden om sin mor og de andre gæster på Lord Mortimers ø. Mausoleet, som han finder, rummer flere hemmeligheder, end han nogensinde kunne have forudset. I den fjerde episode kastes der lys over alliancerne, og rivalerne tørner sammen, mens fortidens spøgelser begynder at indhente indbyggerne på øen. Dine beslutninger vil hjemsøge dig, når du træffer skæbnesvangre valg for Louis, Mortimer og resten af verden. Fortsæt eventyret i The Council Episode 4: Burning Bridges, hvor nye magter viser sig, og din valgfrihed bliver altings omdrejningspunkt.