The Council - Episode 3: Ripples
Ripples er tredje afsnit i The Councils sæson på fem episoder. Den samlede sæson af The Council giver dig adgang til alle fem episoder. Louis de Richet fortsætter sine undersøgelser og eventyr på Lord Mortimers ø, hvor han prøver at finde sin mor. Efter endeløse intriger er Mortimer endelig ved at afsløre sin ultimative plan ... Det hele spidser til i denne tredje episode, og Louis må træffe et valg. Flere af gæsterne bliver desperate, og Louis må bruge sin indflydelse for at forhindre situationen i at løbe løbsk. Louis får også langt om længe chancen for at finde sin forsvundne mor, men det ender måske ikke med den lykkelige genforening, han havde håbet på. Fortsæt dine eventyr i The Council Episode 3: Ripples, hvor plottene afsløres, figurerne når bristepunktet, og en uventet og skræmmende sandhed afsløres.