The Council - Episode 2: Hide and Seek
Hide and Seek er andet afsnit i The Councils sæson på fem episoder. Få hele oplevelsen med et Complete Season. Episode 1: Du skal have The Mad Ones for at spille denne episode eller Complete Season. Louis de Richet befinder sig på Lord Mortimers ø, hvor han leder efter spor af sin mor. Her møder han nogle af verdens mest indflydelsesrige mennesker, der er inviteret til øen for at hjælpe med at forme verdens fremtid. Men på den anden nat på godset afbrydes efterforskningen som følge af tragiske begivenheder, og Louis bliver nu afkrævet svar af den gådefulde Lord Mortimer. I mellemtiden er de spanske statsoverhoveder ankommet og har medbragt nyheder, der vil true freden i hele Europa – Louis må vælge side, efterhånden som fronterne bliver trukket op.