The Council - Episode 1: The Mad Ones
The Mad Ones er den første af The Council-sæsonens fem episoder. Få den fulde oplevelse med Complete Season. The Council er et episodebåret spil som ingen andre. Det giver et nyt bud på eventyrfortælling, hvor dine valg og din karakterudvikling virkelig betyder noget. Træf hårdtslående beslutninger, og udvikl en række evner til at påvirke historiens udvikling. Konsekvenserne er vidtrækkende, så du må ikke vælge forkert. Dyk ned i en fortælling om intriger og manipulation sammen med spændende karakterer med hver deres mørke hemmeligheder. Påtag dig rollen som medlemmet af et hemmeligt selskab, Louise de Richet, der er blevet inviteret til en privat ø ud for Englands kyst i 1793. Han har følgeskab af gæster såsom Napoleon Bonaparte og George Washington. Besøget er ikke kun særligt på grund af det prestigefyldte selskab. Richets mor er forsvundet på øen, og alle de øvrige personer har deres egne skjulte motiver.