The Chant - Spiritual Retreat Outfit
Spring ind i historien med et 1970'er-inspireret outfit, der er perfekt til et åndeligt refugium. Kun du kan nedkæmpe væsnerne, tale fornuft til de overlevende og afdække arven fra en kult fra 1970'erne, så ritualet kan blive omstødt.