The Catch: Carp & Coarse - Jezioro Bestii
Jezioro Bestii Dit foretrukne fiskested er tilbage med visuelle forbedringer og nyt gameplay. Den eksisterende bestand er vokset til eventyrlige vægtklasser, som giver en helt ny oplevelse. Det er Jezioro Bestii fra sin bedste side! Jezioro Bestii er en sø på 7 hektar i de polske bjerge som kendere kun fortæller deres nærmeste om. Det er et spektakulært fiskested som bør stå på alle fiskeres ønskeliste. Her er 17 fiskearter, som denne gang tæller døbel, ål og barbe, så her er noget for alle boss-fiskere, men især rovfiskene er noget for sig. Find rekordstore sandarter med en vægt på op til 11 kg, gedder på op til 22 kg og maller på op til 55 kg. Men det er ikke alt, for mens du kaster linen ud efter rovfisk, kan du sætte ruser til karper på op til 22 kg og flådfiske efter store barber på 10 kg. Kan du tæmme monstrenes sø med 25 nye bossfisk, 6 begivenheder og udfordringer som udløser en undervandsscene?