The BunnyLord Pro Hater Pack
BunnyLord Pro Hater Pack fra Roll7 kickflipper ind i Xbox Store og tømmer haglgeværet lige i sylten på dig! To formidable spil fra Roll7 i én unik samling! Olli Olli2: XL Edition er den definitive udgave af det kritikerroste skatingspil. Her får du den helt nye spiltype Free-Skate: længere og mere tilbagelænede baner, hvor du lærer brættet at kende, så du kan mestre de sygeste eksperttricks, eller bare cruiser med mere stil end nogensinde før. Efterfølgeren er proppet med nye ramper og rullende bakker, så du kan lave de vildeste tricks i luften, afprøve forskellige ruter på banerne og udnytte det udvidede kombisystem, der giver dig mere kontrol over dine moves end nogensinde før. Spil med venner i "Combo-Rush", en lokal multiplayer-spiltype for 2-4 spillere. Sæt det hele på ét bræt på 100 forskellige baner, og lav kombinationer nok til at indtage førstepladsen på pointtavlen! I NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION tager du med på valgturné i et prægtigt og pixeleret action-opus i 2,25D fra Roll7. Du skal skyde, rutsje og henrette dig vej igennem 28 baner fyldt med forrygende britisk action og humor i bestræbelsen på at få verden til at stemme på BunnyLord. Brug rimelig kraft på urimelig vis i en dynamisk blanding af run-and-gun og dækningsbaserede skydespil. Det intuitive quick snap-dækningssystem lader dig glide, rulle og dykke i dækning og undgå fjendtlige projektiler, før du kæmper igen med tacklinger, udførelser og hundrevis af skud. Vælg mellem 9 forskellige helte, som hver har deres helt egen gameplay-stil og egne morderiske egenskaber. Skyd byens afskum gennem døre med Cletus' shotgun, skær dem midt over med Kimmys katana eller giv blot den kriminelle verden en på skrinet med Ronalds hammer. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION introducerer "ME, MYSELF & BUNNYLORD"-kampagnen, som lader dig spille som selveste Bunnylord! Brug urimelig kraft på rimelig vis for at fikse hans uheld med rum-tid-kontinuumet og genoprette universets balance i dette nye eventyr med 3 helt nye missioner, samt nye skurke, indstillinger og udfordringer.