The Bridge Curse: Road to Salvation
Undslip et hjemsøgt universitetsområde i en filmisk horror-oplevelse i asiatisk stil, som du aldrig har prøvet det før! Forbered dig på en overlevelsesgyser fortalt gennem et filmisk perspektiv i første person! I dette atmosfæriske actioneventyr kan du udforske begivenhederne omkring en af Taiwans mest kendte overnaturlige hændelser i en skræmmende campus-gyser, der foregår på Tunghu University. Da 6 universitetsstuderende udfordrer legenden om et dvælende kvindeligt spøgelse vækker de en forbandelse, og ingen ved hvordan den kan overvindes. Snig dig rundt for at undgå det morderiske spøgelse, mens du samler spor og finder en vej væk fra universitetet. The Bridge Curse: Road to Salvation indeholder intens action, puslespilselementer, fordybende undersøgelser, historiefortælling i filmkvalitet og banebrydende grafik, der foregår i en moderne verden, der forankrer de psykologiske rædsler i en nervepirrende realisme - nu også indtalt med engelske stemmer.