The Bookwalker: Thief of Tales
Stjæl legendariske artefakter for at genvinde din frihed Etienne Quist, en tidligere anerkendt forfatter, har mistet sin evne til at skrive, efter at han blev fundet skyldig i en afskyelig forbrydelse. I et forsøg på at genvinde sin tabte stilling bliver han kontaktet af en forbryderboss med et snedigt tilbud. Det eneste, han skal gøre, er at finde og stjæle en samling legendariske genstande fra bøger. Dyk ned i fantastiske boguniverser, alle med deres unikke regler og udfordringer. Hvis nogen står mellem dig og artefakterne, skal du være klar til at overbevise, bedrage eller endda udfordre dem til kamp Udforsk forskellige bøger og giv deres historier en ny form Hver opgave fører dig ind i en helt ny verden: et middelalderfængsel, et snedækket bjerg, et rumskib fra fremtiden og meget mere. Mød beboerne i hver bog, og udnyt dem til at nå dine mål — de er trods alt ikke virkelige … eller er de? I din søgen vil du søgen vil du ikke stå alene, da du møder et sansende væsen kaldet en page, som du vælger som din forbryderpartner og betroede rådgiver. Løs usædvanlige gåder på tværs af fantasi og virkelighed Afprøv din kreativitet med unikke gåder, der opfordrer dig til at tænke anderledes, mens du rejser mellem fantasi og virkelighed. Saml værdifulde genstande for at komme forbi forhindringer. Med blækkets mystiske kraft kan du manipulere genstande i bøgerne, hvilket giver dybde til dine handlinger og åbner op for nye veje.