The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac er et vilkårligt genereret actionrollespil med kraftfulde Rogue-lignende elementer. Ved at følge Isaac på sin tur finder spillere besynderlige skatte, der ændrer Isaacs udseende og giver ham overmenneskelige egenskaber, så han er i stand til at kæmpe mod flokke af mystiske væsner, opdage hemmeligheder og kæmpe sin vej hen mod sikkerhed. The Binding of Isaac: Rebirth er det ultimative remake med en splinterny, højeffektiv spilmotor, ny håndtegnet pixelagtig stil, finpolerede visuelle effekter, splinternyt soundtrack fra Ridiculon, hundredvis af designs, ændringer og gentilpassede forbedringer af seriens skaber Edmund McMillen. Oplysninger om gameplayet: -4 MILLIARDER mulige kombinationer! -20 udfordringer -450+ elementer, herunder 160 nye oplåselige -Analog retningsbevægelse og hastighed -Over 100 specielle tilstande -2-spillere lokal co-op -Over 200 co-op figurer -10 spilbare figurer -100+ fjender -Over 50 bosser, herunder nye og sjældne bosser -Værelser FULDE AF POOP!