The Binding of Isaac: Afterbirth
Når Isaac mor begynder at høre Guds stemme kræver et offer gøres for at bevise sin tro, Isak flygter ind i kælderen står hobetal af gale fjender, tabte brødre og søstre, hans frygt, og i sidste ende hans mor. The Binding of ​​Isaac: Afterbirth er massivt opdateret udvidelse til 2014 s rogue-lignende af året, The Binding of Isaac: Rebirth. Efter Isaac én mere tid på sin rejse, vil spillerne finde bizarre skatte, der ændrer Isaacs formular giver ham super menneskelige evner og give ham til at kæmpe mod hobetal af mystiske skabninger, opdage hemmeligheder, og kæmpe sig vej til sikkerhed. Denne gang, intet er helligt. Nøglefunktioner: -Over 100 timers MERE gameplay -Greed Mode - en helt ny måde at spille, med fokus på risiko / belønning -Expanded Vigtigste spil - en ny endelig område med en ny sidste boss -Daglige Kører - spille en ny officiel køre, hver dag! -Online Ranglister - konkurrere om høj score / bedste tid -10 Helt nye og awesome udfordringer! -1000+ Nye værelse design -MONSTROUSLY OPDATERET VÅBEN COMBO SYSTEM! -120 Nye emner - ikke medregnet tonsvis af nye pickups, kister, piller, bomber og kort - tage punktet tælle op over 500! -Alternate Soundtrack! -Tons Af nye hemmelige transformationer! -Flere Nye resultater Awesome hemmeligheder, herunder: -Lilith, Mor til dæmoner, en helt ny spilbar figur -4 Nye alternative kapitler med nye fjende typer og visuelle temaer -Revised Frø kode combo-system og nye særlige frø -100+ Fjender, med nye designs -8 Nye chefer -Selv Flere værelser FULD AF POOP!