The Alto Collection
Tag med Alto og venner på deres livs eventyr. Ræs ned ad alpine skråninger, over forblæste klitter, gennem ældgamle skove og de for længst glemte ruiner fra begge anmelderroste titler: Alto's Adventure og Alto's Odyssey. Undervejs laver du dristige backflips, grinds over tagrygge og spring over dybe kløfter på din rejse for at opdage, hvilke mysterier der ligger forude.