Test Drive Unlimited Solar Crown
Forudbestil Test Drive Unlimited Solar Crown og få Ford GT 2006* gratis. Dette prestigefyldte køretøj er en hyldest til den berømte Ford GT40 fra 60'erne og er legendarisk blandt alle bilentusiaster. Den har en V8-motor med 558 hk, som giver en unik køreoplevelse. *Du får automatisk adgang til bilen i din garage, når du når til bane 20. (GEN)OPLEV TEST DRIVE UNLIMITED 13 år efter udgivelsen af Test Drive Unlimited 2 har TDUSC genopfundet genren med masser af multiplayer-racerspil i en åben verden. Udlev din passion for biler i et innovativt gameplay, hvor der kæles for detaljerne. Testkør og køb derefter biler direkte fra forhandlere, tilpas dem på værksteder og vis dem frem i garagen i din Solar Hotel-suite. Hver bil byder på en unik køreoplevelse og total fordybelse (vinduer, soltage, motorer osv.), og det er denne eksklusive oplevelse, der afgør, hvilken bil du vælger at køre på en given dag. UDFORSK HONGKONGØEN Kør omkring på et kort, der aldrig har været med i et racerspil tidligere: Hongkongøen. Den er genskabt fuldt ud i størrelsesforholdet 1:1 og er fyldt med unikke steder, du kan udforske. Fra små gamle gader og store motorveje til bjergveje og strande: hver eneste køreoplevelse er unik. Tag af sted alene eller sammen med venner og søg efter hundredvis af samlegenstande, der udløser mange forskellige belønninger. FÅ EN KOMPLET SAMLING Saml ikoniske modeller fra alle de berømte bilfabrikanter: Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Koenigsegg, Aston Martin og mange flere. I alt er over 30 bilproducenter repræsenteret med en række forskellige biltyper, lige fra 60'ernes hverdagsbiler til ultramoderne hyperbiler og terrængående køretøjer. MØD ANDRE ENTUSIASTER Opret en avatar, der repræsenterer dig, og mød andre bilentusiaster i Hongkongs gader eller på et af de mange sociale mødesteder: Solar Hotel, bilforhandlere, værksteder, klanhovedkvarterer... Disse steder er velegnede til at møde andre ligesindede og dele jeres passion for biler. VÆLG EN KLAN Deltag i klankrigene ved at slutte dig til en af de to familier, der kæmper om herredømmet: Streets, de flamboyante provokatører, eller Sharps, der foretrækker diskret finesse. Kæmp mod de andre klaner i spændende løb for at stige i graderne og få unikke belønninger. BLIV EN DEL AF ELITEN Hæv dig over dine modstandere i en ranglistetilstand, der er skabt til konkurrenceløb. Hvad enten du får bronze eller bliver Solar-konge/dronning vil dine fremskridt være ligeså udfordrende som tilfredsstillende med en række eksklusive belønninger til dem, der vil deltage i PvP-konkurrencer.