Sharps Silver-pakken til Test Drive Unlimited Solar Crown indeholder følgende: - Jaguar F-Type SVR Coupé* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - Baron of the Sharps-outfit til din avatar - Sharps-klistermærkepakke til at tilpasse dine biler, kompatibel med alle biler i din garage *Du får automatisk adgang til Jaguar F-Type SVR Coupé i din garage, når du når til bane 12. **Du får automatisk adgang til Audi R8 Spyder V10 RWS'en i din garage, når du når til bane 20.