Test Drive Unlimited Solar Crown - Ford GT 2006
Med inspiration fra den berømte Ford GT40 fra 60'erne hylder Ford GT 2006 den firedobbelte vinder af 24-timers løbet i Le Mans. Designet af denne prestigefyldte og højtydende bil minder om sin forgænger. Den har en 4,4 liters V8 centermotor, der yder 558 hk. Dette unikke køretøj er legendarisk blandt alle bilentusiaster.