Tenue de Mukumuku
Klæd dig ud som Forgotten Valleys mest krammeklare indbygger! *Disse genstande vil dukke op i din kommode, når du har accepteret den via den blå kasse foran dit hus. *Hovedudstyr kan benyttes ved at vælge det som en frisure. *Outfits kan skiftes ved at bruge spejlet eller kommoden i dit hus. *Ingen Mukumuku kom til skade under skabelsen af dette outfit.