Tennis World Tour 2
Spil som verdens topspillere eller skab din egen spiller og forsøg at nå til tops på verdensranglisten. Hurtigere med flere animationer og mere realisme: Oplev den ægte tennisoplevelse i singles eller doubles, og spil mod dine venner lokalt eller online. LIVET SOM PROFESSIONEL TENNISSPILLR Din spiller, dine beslutninger. I Karrieretilstand skal du styre din sæson, dit personale, dit udstyr og dine sponsorer. Og hvis du er klar til en udfordring, kan du blive den nye stjerne i tennisverdenen. SKABT TIL TENNNISFANS Tilpas din timing, brug den nye servemekanik og alle bevægelserne til at vinde over din modstander for sjov eller i kamp om ranglisteplaceringer. SPÆNDINGEN PÅ BANEN Flere animationer, flere slag og højere tempo ... Oplev dynamisk realisme og præcist spil, som sætter dig lige ind i hjertet af de legendariske turneringer.