TEMBO THE BADASS ELEPHANT
Shell City er i undtagelsestilstand pga. angrebet fra de overvældende styrker fra PHANTOM. Mens National Army desperat prøver at inddæmme de frygtindgydende krigsmaskiner, beder de om hjælp fra den eneste der står mellem Shell Citys ødelæggelse og frelse: den peanutspisende, skurkepryglende TEMBO THE BADASS ELEPHANT!