TEKKEN TAG 2 forudbestillingspakke
Tilføjer fire nye figurer, en ekstra bane og specielle brugertilpassede genstande, inklusive Big Bikini Bundle og en speciel Lili-nederdel, og løfter din TEKKEN-oplevelse til nye højder!