TEKKEN 7 Metallic Costumes Pack
Køb TEKKEN 7-sæsonpasset, og få denne eksklusive pakke med metalfarvede kostumer, som indeholder mere end 30 kostumer til TEKKEN 7-figurerne TEKKEN 7-spillet nødvendigt; sælges separat.