DotemuAction og adventure
Få hele TMNT: Shredder’s Revenge-oplevelsen i denne pakke! Oplev pixelgrafik med fantastiske farver og den velkendte Teenage Mutant Ninja Turtles-retrostemning, som du kender fra de fede 80'ere. Alle figurer, fartøjer, våben, genstande og baggrunde er direkte inspirerede af tv-tegnefilmene fra 1987 og føles ligesom at tænde for fjernsynet igen, bare med en dosis fed humor og et hektisk actioneventyr. TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER’S REVENGE Bebop og Rocksteady angriber Kanal 6 og stjæler ultra-ondskabsfuld teknologi, som Krang og Flænseren skal bruge til deres seneste djævelske plan. I TMNT: Shredder’s Revenge kæmper skildpadderne sig igennem en lang række af de tidløse lokationer fra TMNT. Oplev både Manhattan, Coney Island, byens tage og de klamme, våde kloakker, når de fire, hårdtslående gutter kæmper sig igennem horder af fodsoldater, Triceraton-krigere og stenkrigere hele vejen til dimension X. DIMENSION SHELLSHOCK Dimension Shellshock introducerer Usagi og Karai som spilbare figurer og en helt ny survival-spiltilstand: Saml krystaller, og rejs gennem forskellige dimensioner, der hylder flere TMNT-æraer. Vores helte er nødt til at springe rundt mellem de forskellige dimensioner for at forpurre Flænserens onde planer! RADICAL REPTILES Et stærkt makkerpar slår sig sammen med skildpadderne i endnu et vildt eventyr! I denne sidste opdatering til Shredder’s Revenge får de seje skildpadder selskab af to legendariske figurer fra de klassiske tv-tegnefilm fra 1987: Mondo Gecko og Mona Lisa. De får deres debut som spilbare figurer i dette kampspil og bliver langt om længe genforenet med deres skildpaddevenner.