Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
SÅ GÅR DET LØS! Et slagkraftigt makkerpar slår sig sammen med skildpadderne i endnu et vildt eventyr! I den sidste indholdsopdatering til Shredder’s Revenge får de seje ninjaer selskab af to elskede figurer fra den klassiske tv-tegnefilm fra 1987: Mondo Gecko og Mona Lisa! De seje krybdyr får omsider deres spildebut i et kamspil og bliver langt om længe genforenet med deres skildpaddevenner. GIV SKURKENE ET FLYVERSPARK! Verdens sejeste krybdyr på hjul, Mondo Gecko, er med denne gang: Giv fodsoldaterne tæv med hans skateboard-tricks, og slå de vildeste rekorder! Denne unikke evne gør Mondo til den eneste figur, der kan undvige med sit skateboard, mens han i luften. Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! ER DU KLAR TIL EN GANG FYSIK? Det frygtløse krybdyr, Mona Lisa, kaster sig også ind i kampen og hjælper skildpadderne og deler tæv ud med alt lige fra ballet til glaskolber! Prøv hendes baglæns saltoer i nærkamp, eller smid kemiske bomber, der holder fjenderne væk. Hendes særlige undvigemanøvre danner en kæmpe stridskølle, der er formet som en kuglefisk og virkelig slår hårdt. Knus forhindringerne med geniale og dristige manøvrer! Let's catch these flying legs! Disse to populære figurer gør det hele endnu sjovere og mere actionfyldt med nye og spændende evner. Så går det løs!