Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
Mutanter og mennesker har haft det festligt sammen i New York City. Men pludselig opdager Leonardo, Raphael, Michelangelo og Donatello, at adskillige ladninger mutantslam er blevet spredt rundt omkring i byen og forurener den. Og det bliver for alvor et problem, da de opdager, at svineriet har genereret nye mutanter – de såkaldte "mewbies". De er ikke alle sammen onde, men nogle af dem er kommet på afveje, og byens borgere føler sig ikke længere trygge. Tag med de legendariske Turtles-brødre fra kloakkerne, og glid ud på et nyt eventyr med masser af spænding. Ved hjælp Aprils informative rapporter fra gaderne og Splinters skarpe råd kan du roligt gøre dig klar til bekæmpe forbrydere og opleve en stor historie om retfærdighed og kaos! Du kan enten opleve eventyret alene eller spille sammen med andre, når det gælder om at overbevise borgerne, levere pizzaer til tiden – og prøve at lade være med at spise dem undervejs.