Tears of Avia
Tilpas din gruppe til din egen spillestil - Tears of Avia er et strategisk og taktisk turbaseret rollespil, der belønner dine evner til at lave karakterer. Kombiner omhyggeligt Ranger-, Warrior-, Mage-, Brawler- & Priest-klasser og deres færdigheder for at oprette en gruppe, der passer til dine egne taktiske styrker.