Teardown: Löckelle Motor Park
Löckelle Motor Park drives af en gruppe flittige, lokale motorsportsfans, og løbsdagene er fyldt med folk, der spiser hotdogs, beundrer biler og hepper på dødsforagtende manøvrer på banen. Publikum er begyndt at strømme til i en sådan grad, at det er blevet nødvendigt at købe billetter på forhånd, takket være den ophedede konkurrence mellem to monstertrucks: Fiery Frances og Toxic Tony.