Taske med guld (3250)
Battle Islands 3250 guld (præmievaluta) Køb en Taske med guld til dit skatkammer i Battle Islands. Guld giver dig mulighed for øjeblikkeligt at færdiggøre konstruktion og hurtigt styrke din frontlinje!