Tank Decal - Bakery
Et "Bakery"-mærke, som kan sættes på Claudes kampvogn, Hafen. Når du har downloadet, skal du gå i Book Mode for at få mærket. Du kan sætte det på ved at gå til Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.