Et sæt dragter, titler og tilbehørsdele til alle spilbare figurer i spillet. - Tilpasningspakke: Estelle - Tilpasningspakke: Flynn - Tilpasningspakke: Judith - Tilpasningspakke: Karol - Tilpasningspakke: Patty - Tilpasningspakke: Raven - Tilpasningspakke: Repede - Tilpasningspakke: Rita - Tilpasningspakke: Yuri *Genstandene kan også erhverves i grundspillet. *Nogle af tilbehørsdelene kan deles med andre figurer. * Efter levering føjes genstandene til "Extra Items" i spillets genstandsmenu.