Bandai Namco Entertainment Inc.Rollespil
De populære RPG-titler Tales of Arise og SCARLET NEXUS kan nu købes som et sæt. Hver titel kan spilles individuelt. Tales of Arise: I 300 år har Rena hersket over Dahna og plyndret planeten for ressourcer og frataget folket deres værdighed og frihed. Vores historie begynder med to personer født i forskellige verdener, som begge forsøger at ændre deres skæbne og skabe en ny fremtid. Tales of Arise leverer en masse forskellige figurer, et brugervenligt og berigende kampsystem og en fængslende historie, der foregår i en frodig verden, som er værd at kæmpe for – en førsteklasses JRPG-oplevelse. SCARLET NEXUS: Langt ude i fremtiden opdagede man et psionisk hormon i menneskehjernen, som gav folk ekstrasensoriske evner og forandrede verden, som vi kendte den. Da menneskeheden trådte ind i denne nye æra, begyndte sindssyge mutanter kendt som Others med smag for menneskehjerner at falde ned fra himlen. Denne nye trussel var svær at bekrige med konventionelle angreb, og der måtte tages ekstreme metoder i brug i kampen for at beskytte menneskeheden. Folk med stærke ekstrasensoriske evner, kendt som psionics, var vores eneste chance for at bekæmpe angrebet fra oven. Siden da har man forsøgt at finde og rekruttere talentfulde psionics til OSF (Other Suppression Force), menneskehedens sidste forsvarslinje. Spillet omfatter to historier, og du begynder eventyret med enten Yuito Sumeragi, en energisk rekrut fra en prestigefuld politisk familie, eller Kasane Randall, den mystiske spejder, hvis kræfter og evner er meget berygtede i OSF. Det er først, når deres forskellige oplevelser flettes sammen, at den fulde historie afsløres, og der låses op for alle mysterierne i en Brain Punk-fremtid fanget mellem teknologi og psykiske evner i SCARLET NEXUS. *De inkluderede produkter kan også købes individuelt, så vær opmærksom på dobbeltkøb. *Standardudgaverne af Tales of Arise og SCARLET NEXUS er inkluderet i dette produkt. Vær opmærksom på dobbeltkøb, da der findes sætprodukter, der inkluderer yderligere indhold.