Tales of Arise - Eerie Echoes Training Grounds
Gratis kampindhold, så du kan kæmpe mod en ny fjende på Training Grounds. Vind kampen for at få et særligt våben. *Dette indhold vil kunne bruges i spillet, når du har fået fat i det via listen Unclaimed DLC i spillet. *Kampindhold er måske ikke tilgængeligt afhængigt af gameplay-fremskridt.