Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
Classic Characters-kostume og Arranged BGM-pakke indeholder særlige frisurer, kostumer og våben, der er udformet efter figurer fra "Tales of"-serien såvel som nye BGM-numre til kamp, der er bearbejdet af Motoi Sakuraba. Indholdet omfatter: - Særlige frisurer, kostumer og våben, der er udformet efter figurer fra "Tales of"-serien Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) - 5 nye BGM-numre til kamp, der er særligt bearbejdet af Motoi Sakuraba Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver.- Follow your heart-Sakuraba studio live ver.- One strike, One beat-Sakuraba studio live ver.- Flame of hope-Sakuraba studio live ver.- Don’t look back-Sakuraba studio live ver.- *Indholdet vil være tilgængeligt i spillet, når du har hentet det fra Unclaimed DLC List.