Bandai Namco Entertainment Inc.Rollespil
Den omfattende udvidelse Beyond the Dawn er nu tilgængelig til Tales of Arise. Efter kampen om to verdeners skæbne har Alphen og hans gruppe mødt en ny pige ved navn Nazamil, der er barn af Renan-herren og Dhanan. Kan de seks ændre skæbnen for den pige, som med tiden vil blive grebet af maskens forbandelse? Rejs verden rundt igen med din gruppe, som er forbundet af et stærkt bånd. Udvidelsesindhold: - Beyond the Dawn Tilfredsstillende historie, nye dungeons og undermissioner, der fortæller gruppemedlemmernes nye eventyr. - Særlige data 6 ekstra kostumer, indhold med helten og heltinden og mere. - Travel Support-pakke Ekstra genstande (50.000 Gald, Level Up +5, CP +100, komplet fiskeudstyr). - Silver Weapon Collection Et sæt med nye sølvfarvede våbenvarianter. *Indhold vil være tilgængeligt i spillet, når du har hentet det fra Unclaimed DLC List og udvidelsen er blevet udgivet. *Indhold inkluderet i dette produkt kan købes separat. *Du kan også få andre tilgængelige udgaver. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.