Tales of Arise - +10 Level Up (2)
Systemudvidelsesgenstand, der giver +10 niveauer til hele din gruppe, når du får fat i den fra listen Unclaimed DLC i spillet. *Dette indhold vil kunne bruges i spillet, når du har fået fat i det via listen Unclaimed DLC i spillet. *Du kan ikke gå over det maksimale niveau på 100.