Tactical Survivor-pakke
Indeholder "Tactical Kit"-kostumet, der gør Lara i stand til at fremstille specialammunition for færre ressourcer, et "Carbon Fiber" Compound bow-udseende samt det sjældne "Bow Master"-foliekort, der giver Lara alle opgraderinger til buen, forøget skade og kraftigere zoom.