SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Ekstra tilpasningsskin, der kan bruges af udvalgte figurer. Indeholder: - Wild Joker Dress *Kostumer og dekorationer kan udstyres i fanen SKIN i skærmen CUSTOMIZE, som bliver aktiv, når du har fuldført Story > Chapter 1 > Quest 1.