SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Prism Heart Costume Set
Ekstra tilpasningsskin, der kan bruges af udvalgte figurer. Prism Heart Costume Set indeholder: - Prism Heart Cap - Prism Heart Dress *Kostumer og dekorationer kan udstyres i fanen SKIN i skærmen CUSTOMIZE, som bliver aktiv, når du har fuldført Story > Chapter 1 > Quest 1.