SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET SINON ALO COSTUME
Oplev dette fantastiske kostume, som Sinon bærer i Alfheim Online - direkte fra seriens Fairy Dance Arc! Sword Art Online: Fatal Bullet-spillet nødvendigt; sælges separat.