Oplev disse vidunderlige kostumer direkte fra seriens Aincrad Arc og ét særligt våben: -Kirito SAO-kostume -Asuna SAO-kostume -Silver Assault-riffel SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET-spillet nødvendigt; sælges separat.